torsdag 1 november 2012

We Gonna Set This Place On Fire.

Mitt aniskte ser "förvridet" ut" XD 
Är på riktigt bra humör just nu, vilket är ganska ovanligt dem senaste veckorna :P

Sitter och pratar med Lillasyster, hennes kompis och Linnea.
Imorgon eftermiddag kväll så hämtar Linnea upp mig och så ska vi på någon ljus-lyckte visning eller något, så jag tar med mig kameran. Efter det så ska vi hem till Deland och ha Xfactor kväll eftersom 1D är med  :D
Och sedan sover vi där och har allmänt kul, kanske kollar skräckfilm och så, vet inte om jag tar med datorn eftersom att jag inte har fri surf på datorn men då lägger jag upp bilderna på lördagen! :D

5 kommentarer:

  1. Hoppas humöret håller sig på topp !
    Ha en trevlig helg :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag och min bästavän Wendela har precis skaffat den här bloggen tillsammans och det vore kul om du kunde kolla in den och kanske slänga in en kommentar! :)

    SvaraRadera
  3. Så söt du är! ^^
    sv: Åh, tack så hemskt mycket underbara! Blir så glad. ♥

    SvaraRadera
  4. - Jag vet inte exakt, har tyvärr en del att plugga.. Vad ska du själv hitta på i helgen? :)

    SvaraRadera
  5. Men gud så gött att va på så bra humör!!

    SvaraRadera