torsdag 29 november 2012

Scars - Robin Stjernberg

Är extremt trött just nu, försov mig i morse. Hann inte  äta eller packa gympa kläder, så på gympan fick jag och Sofia gå en promenad till Ica och ta kort där O_O Det var svinkallt.
Jag sa till läraren "Men det är kallt ute", dock visade han ingen hänsyn så som svar fick jag
"Det blir varmt när ni går"... Hade lust att skolka den lektionen faktiskt, men duktigt som jag är, så gick jag på en fucking promenad.

Sedan på håltimmen gick jag, Amanda, Daniella, Linnea, Julia och Josefine ner och åt pizza!
(Bilder finns på min instagram, juliia14 <---- FÖLJ MIG!)

FYRA BILDER FRÅN DAGEN:

Julia och Linnea väntar på deras kebab!
Josefine och Julia poserar för instagram ;)
 Daniella smygfotar de andra xP
Min pizza, (jag och Daniella delade på en :P)


Efter skolan hade vi konfa, vi satt och lyssnade på en gubbe som pratade, min mage lät as högt.
Tillslut fick jag gå på toa, var nära på att börja gråta. Mådde inge vidare.
Sedan fick jag, Erika och En utav ledarna åka upp till stallet och ta kort.
När vi var klara där fick jag åka hem, och nu är jag slut.
Vill bara dö, ligger och lyssnar på musik. Borde egentligen läsa engelska, och göra mig iording, vill duscha, orkar inget just nu.

Nu ska jag inte beklaga mig mer, utan jag bjuder på en awesome låt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar