söndag 18 november 2012

C'mon

Har ni börjat fundera på julklappar än?
Jag har iallafall börjat fundera på vad jag önskar mig.. haha


1. Skor från scorett, antingen dem skorna eller dem med nitar.
2. Tröja från gina!
3. Glee Box, first season.
4. Bok; We will always have summer- Jenny Han
5. Super snygg tröja från nelly.com
6. Demi Lovatos album-  unbroken
7. Flytande eyeliner.
8. Pengar! 

Det är i princip allt jag kan komma på just nu (och det som jag hittat bilder på), men självklart kommer jag önska mig presentkort också, älskar kläder. Fast vem gör inte det? ;)

Men nu så ska jag gå och tvätta bort sminket, göra mina handleds-övningar, och plugga kemi!



1 kommentar:

  1. Hej!
    Var gärna med i dagens blogg som jag har här: http://bertaslife.myshowroom.se/dagens-blogg/#comment :)

    SvaraRadera