söndag 11 november 2012

A/Q


Answers & Questions

Personligt:
1. Ditt fullständiga namn? – Julia Marie Johnsen
2. Korrekt ålder? – 14 år
3. Längd? – 146 / 148 beror på.
4. Vikt – ..
5. Smeknamn? – Johnsen?6. Vart bor du? – Värmland
7. Vad gör du på fritiden? - Är med kompisar, drömmer, fotograferar, lyssnar på musik, och tänker allderles för mycket.
8. Beskriv ditt utseende (hur känner man igen dig)? – En kort tjej, svart utväxt, blondt hår, liten.
9. Vad är du mest missnöjd med din kropp? – Har typ komplex över allting på min kropp förutom mina ögon & öron.
10. Vad är du mest nöjd med? – Mina händer? XD
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? – Kort, en bra lyssnare, känslig, osocial.
12. Vad vill du jobba som äldre? – Jurist, psykolog eller journalist.
13. Hårfärg? – svart, men är just nu blond14. Ögonfärg? – grön/grå15. Någonting du vill berätta om dig själv, som vi inte vet? – Jag tänker för mycket, jag ser saker andra inte märker och jag tror att jag är "andligt tillgänglig" alltså att andar försöker prata med mig.16. Kan du själv säga att du ser bra ut? – Nej17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? – inte mycket, men jag är extremt osjälvsäker..18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? – smink?19. Någon vana? – Alltid sova en kvart mer än jag ska..20. Lyckotal? – 14

Vänner/folk:
21. Vad heter din bästa vän? – Linnea, Emmy, Julia, Amanda, Della & Josefine
22. Hur många nära vänner har du? – alla dem ovanstående står mig nära
23. Anser du dig själv vara ”känd” i ditt område? –nej
24. Vet många personer vem du är? – ingen aning  
25. Hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? – vet inte
26. När var du senast med någon kompis? – igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? – nej?
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? – Julia
29. Vem sov senast hos dig? – Emmy tror jag

Romantik:
30. Vill du ha ett förhållande? – Beror på
31. Vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? – åldern spelar väl inte så stor roll, gillar man någon gillar man den ju inte för åldern
32. Är du kär? – haha, räknas "kändis cruschar"? XD
33. Tycker någon om dig mer än som vän? –  tror inte det? 
34. Är du redo för att satsa på ett förhållande? – antagligen inte
35. Hur långt vill du gå med din tjej/kille? – Är inte tillsammans med någon, 
36. Tänker du mycket på utseendet hos din tjej/kille? – som sagt, gillar man någon gillar man den ju för sin personlighet
37. Vågar du säga ”jag älskar dig” i verkligheten? – beror på till vem?
38. Skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? – beror på
39. I din klass? – haha, jag vet inte,,

Tankar & skit:
62. Har du någon fobi? – har flera rädslor, att vara ensam, mörker, att förlora vänner, smärta
63. Har du någon allergi? – ja
64. Vad tänker du på innan du somnar? – allting
65. Vad är de första du tänker på när du ser en person? – léende kanske? om personen är glad.. 
HÄR SKA BARA TJEJER SVARA!
66. Vad tycker du bäst om att höra att du är snygg eller höra att någon tycker om dig? – att någon tycker om mig
67. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? – galen kväll
68. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? – bästavän
69. Hur ofta tänker du på killar omkring allt annat? – haha
Vad väljer du? :
74. Oskuld 40 eller icke oskuld med åldern 13-? – .
75. Vänskap eller förhållande? – vänskap 
76. Snyggaste killen i stan med sämst personlighet eller fulaste killen i stan med finast personlighet? – fulaste killen med finast personlighet (Y)
78. Vad är sexigast, naket eller underkläder– 
79. Hur gammal är du helst i mellan 7-13? – 9?
Skulle du?
80. Kunna byta liv med någon? – jaa!
81. Isåfall vem då? – någon som har ett helt annorlunda liv än mig
82. Vad skulle du göra om du fick byta liv med de motsatta könet för en dag? – 
83. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? – haha, om jag flyttade till andra sidan jordklotet efteråt.!? xD nej, det skulle jag inte.
84. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en nära vän leva? – Ja, men skulle ta livet av mig efteråt? D:
85. Kunna sova ute på vintern? – beror på, i snön? eller va?
86. Kunna flytta till ett annat land, vilket isånafall? – England eller Australien 
87. Kunna slösa ditt liv på ciggaretter & droger för att du mår dåligt? – kanske
Klädstil:
88. Anser du dig själv vara en speciell stil? – Nej, inte direkt..
89. Vad klär du dig i oftast? – jeans och en långärmad typ?
90. Tänker du alltid på vad du tar på dig? – ja
91. Klär du dig dyrt? – nej?
92. Vilken är den fulaste klädstilen? – Vet inte faktiskt..
Senaste 48 timmarna har jag?
93. Pussat någon? – Nej
94. Haft sex? – Nej
95. Fått en kram av en helt okänd? – räknas mina syskon? XD
96. Ringt någon? – Ja, 
97. Blivit uppringd? – Yes
98. Funnit kärleken? – nej 
99. Kollat på google? – ja
SISTA FRÅGAN!
100. Hur lång tid tog detta?- vet inte, tog inte tid? ;O


Tog bort vissa frågor som var/blev konstiga..

1 kommentar: