fredag 2 november 2012

Hallo

Bild från igår, jag älskar rött läppstift nu ! :D 

Fick världens chock igår, stod inne på toaletten och jag såg ljuset blinka till, och sedan så slocknade allt i hela huset. Jag blev så rädd för det var kol svart och jag såg inget alls, jag skrek så högt jag kunde på jennifer, men hon svarade inte så jag skrek på mamma och sprang upp för trappan. (Dem hade mobiler att lysa med, min mobil låg på mitt rum och jag vågade inte gå dit) Det läskiga var att jag hade nästan kännt på mig att det skulle bli svart, och när det blev mörkt kände jag någon slags värme komma, som ilningar längs ryggen. Jag var så rädd att jag skakade, och då skulle jag följa med mamma ner i källren för att kolla proppen, sedan tvingade jag jennifer att sova med mig.. haha ändå somnade jag med tvn på.
Från och med nu, ska jag aldrig mer kolla på skräckfilm, jag trodde att jag skulle dö..

Men nu så ska jag packa, för vid 5 tiden så kommer linnea hit och så åker vi vidare, och åker sen till deland! :D
Tror det kommer bli jätte kul, men nu måste jag platta håret, och packa ^^

4 kommentarer: