tisdag 6 november 2012

A Synonym Is A Word You Use If You Can't Spell The Other One.

Käääärlek <3


Mår inte bra just nu, jag menar just nu när jag sitter och skriver detta, har nyss ätit mat och ska gå ner och dricka kaffe, sedan ska jag inte äta något mer idag. Känner mig allmänt deppig, i huvudet kretsar mina tankar febrillt, Operartioner,träning, medicin, vänner, gymnasium, låttexter, att-göra-listor, julklappar, betyg, läxor. Listan kan göras ännu längre men jag pallar inte.

Imorgon så ska vi ta spruta (alla tjejer i klassen ska ta "livmoderhalscancer spruta nummer 2), förra gången var jag super skeptiskt till det men nu är jag inte rädd alls, man måste tåla lite smärta, och det finns värre saker än sprutor, som mord, ätstörningar, att skära sig, att röka o.s.v  (Lyssnar på deppig musik och då skriver jag automatiskt sånthär) O_O


Men jag har stuff 2 do, och samtal att ringa. Doktorsbesök hit och dit, och tandläkaren mitt i allt.
Jag har iallafall spanska läxa jag ska läsa innan jag somnar, engelska läxa jag ska komma på ett ämne till,

samtidigt som jag har mensvärk och min mage bråkar med mig D:

Om jag träffar personen som kom på "mens" (var det gud??!) så tänker jag strypa den med mina bara händer, det är det värsta som finns D': 

7 kommentarer:

  1. Du tar dig igenom vad som helst! Kom ihåg du är inte ensam, älskar dig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jätte kul att träffa dig igen igår, att kunna skratta med dig :)
      Du får också komma ihåg att du inte är ensam, jag är bara ett sms bort ;)
      Älskar dig!

      Radera
  2. ojoj, mkt hör jag :( hoppas det känns lite bättre imorgon! Är inte heller nåt fan av mens alltså.. därför skaffade jag p-stav för några år sedan, har inte haft mens påååå 3år tror jag. =)

    SvaraRadera
  3. sv: Tack så mycket! Absolut, säg till när du lagt till mig + vilket nummer du fick så gör jag detsamma! :) Kram

    SvaraRadera
  4. Nu i veckan har jag inte så mycket planer. Ska vara på min praktik och så träna :) själv då?

    SvaraRadera
  5. Kommer snart bli bättre ! Ha en mysig kväll :)

    SvaraRadera
  6. sv helt rätt! en del får mens och en del får inte. Jag tog chansen. Hade lite mens, oregelbundet, i 1år, men sen har jag inte haft en enda gång. Superskönt! =) Fast jag kan få symptom ibland som om jag har mens dock. men det gör inte så mkt =)

    SvaraRadera