söndag 4 november 2012

I don't Care.

Bild tagen utav Linnea, hemma hos Deland.
 (Deland till vänster, och jag till höger .. Jag gömde mig för kameran moahaha ^^)

I princip hela dagen har jag konkat grejor, eftersom jag flyttat upp till övervåningen igen.
Måste erkänna att jag är lite mörkrädd också..

Men nu har jag fått upp alla större möbler och håller på att packa upp små kassar.
Hittade bl.a min senast påbörjade dagbok, läste igenom den och bara "Wut?!"
Förstår inte hur jag tänkte just då, hade ännu mindre självsäkerhet då.
Och det var ändå bara ett halv år sedan :P

Men nu så ska jag ner och ta mig knäckebröd med ost (LoveIT.) och sedan fortsätta med rummet!

O.b.s, svarar på kommentarer imorgon när jag hinner ! :)

4 kommentarer:

  1. Härlig bild. :)
    sv: Ja, absolut! Älskar nybakade scones, åh. ♥

    SvaraRadera
  2. Härlig bild alltså, ha en underbar kväll !

    SvaraRadera
  3. ja, det hade jag :) Hade du också en bra vecka?

    SvaraRadera
  4. sv: Åh, det värmer verkligen. Tusen tack finaste! ♥
    Åh vad kul!

    SvaraRadera