fredag 9 november 2012

Do You Remember At All?

Älskar denhär låten just nu, 
(hittar dock inte den riktiga videon eftersom jag endast lyssnat på den på spotify fram tills nu)

Åkte ju hem från skolan igår efter de första lektionerna, mår inget vidare, jag känner mig vilse.
Folk försöker prata med mig men jag vet inte om jag kan berätta för dem för jag vet inte själv vad som händer, men dem jag har pratat med vet jag att jag kan lita på ! <3

Obs, jag är inte sur på någon, vet bara inte hur jag ska säga eftersom jag inte vet om dem förstår.
Hade iallafall feber när jag kom hem igår, och idag har jag fått en jobbig hosta.
När jag vaknade så gick jag ner till tvn och lade mig i soffan och kollade på gamla filmer från när jag var liten, jag skulle kunna göra vad som helst för att allt ska bli som det brukade vara igen.
Då menar jag för oss allihopa, alla som har det jobbigt eller svårt just nu, för ingen är ensam.
Även om jag kanske inte har det så extremt som andra så vill jag finnas här och hjälpa till, om någon känner att det är tillhjälp att prata med mig så blir jag glad. Mår mina vänner dåligt mår jag dåligt, mår min familj dåligt mår jag dåligt. Jag är påverkad utav allting runt omkring mig.

Jag tror jag börjar förstå mina drömmar, jag tror (om jag inte håller på att bli galen) att mitt undermedvetna dröm-jag har försökt berätta något en lång tid men jag har bara satt det åt sidan och fortsatt som vanligt, jag kanske försökte varna mig själv, när jag inte förstod så kom "anden" i vårat hus och försökte hjälpa men jag blev bara rädd.. Jag flyr, det gör jag ofta, jag känner mig så modig, men ändå så feg.

Jag är vilse, men ibland är det okej att vara vilse.


3 kommentarer:

  1. Åh, vilken fin blogg! :D
    sv: Tack så mycket, ja allt är bara bra! Själv då? :)

    SvaraRadera
  2. TÄVLING!!
    Lottar ut ett valfritt navelsmycke till ett värde av 500:- på min blogg, delta gärna!
    http://www.nattstad.se/fridalindgren?id=4956833

    SvaraRadera
  3. sv: Följer dig också nu, blev nr 6 :) Kram

    SvaraRadera