söndag 9 december 2012

So Turn Around.

Today I Look Like :

VARFÖR SYNS INTE MITT ENA ÖGONBRYN!?

My MakeUp;
Svart eyeliner & mascara. 

Vet  inte hur jag känner mig idag, mådde skit igår kväll...
Men idag är en ny fucking dag. 

vaknade runt 11 tiden, har hunnit klä mig, sminka mig och lyssna på Conor Maynard X antal gånger.
Anledningen till att jag vaknade var en dröm, en dröm om en gammal vän.
En bra vän, som jag inte har någon kontakt med längre idag.
Har inte sett honom på ungefär ett år, och senast vi sågs så pratade vi inte mycket, förutom på slutet när han skulle åka iväg. Jag minns massa fina minnen med honom, vi träffades ju först genom släkten, men vi är dock inte släkt på något sätt alls. Men iallafall; jag drömde att han skulle komma hit och sova över O_O Och det var sommar, vi var ute och badade i poolen, och sedan började jag gråta och sprang in (VARFÖR VARFÖR VARFÖR?!!) och när jag gick ut igen så hörde jag honom och han grät också (!?!?!?!?) och sedan var det typ kväll..

Asså jag får phsyk, vad menar min hjärna med detta!?Att jag saknar honom? Det vet jag ju redan!!
Att jag kommer få träffa honom igen?? Nej.

Ush imorgon är det måndag.
Ska försöka ta mig iväg till helvetet, också kallat skolan, jag får ångest bara utav att tänka på det.
Ska gå till skolsyster, prata, kanske gråta, sitta på jobbiga lektioner, äta lunch(?), åka buss hem , plugga, ringa, och sova. 

Det känns som om jag glider ifrån allt och alla, ingen förstår mig längre, ingen vill kanske förstå?
Eller är jag så dåligt på att prata och beskriva hur jag mår??

mitt liv kan beskrivas med ett ord:  Smärta.
Mitt liv är smärtfullt, smärta varje dag, som om jag lever på smärta.
Smärta gör ont, men jag går på smärtstillande, (tack cp-handled) men vad händer när medicinen tar slut? Orkar jag då? Orkar jag med smärtan? då kanske jag börjar ingen? 

FyFarao för smärta.

Nu ska jag klistra på ett fakes mile när gästerna kommer, men innan de måste jag platta håret.

Cha Cha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar