söndag 9 december 2012

Fuck You

21:31

Alla hatar mig, är det mitt fel att jag inte mår bra? Är det mitt fel att jag inte är okej?
Nej, jag har inte valt att ha det såhär, men nu vet jag. Att du skiter fullständigt i mig.
Men jag har ett eget liv, utan dig. Eller är det bara önsketänkande?


Är klar med svenska skiten (reportage inlämning) och har pluggat amerikanska & franska revolutionen i en timme, samt fysik. nu jävlar, jag ska klara allt detta innan jullovet.
Jag måste klara mig igenom skolan, i  åtta dagar till. Fan Julia, Du klarar detta!

Alla mina tankar dödar mig, jag vill inte till skolan. Ingen vill ens att jag ska vara där.
Det kommer bara bli värre. Men sjuksyster är min räddning, jag går dit och blir lugn.
Och allt blir som det ska. Hoppas jag. 


Jag måste ta igen mig, ta igen skolan. Men allt jag vill är att börja om. Att ändra på allt.
Något som ska ändras är iallafall skolan, och mig. Jag ska. jag ska jag ska jag ska.
Jag ska lyckas, men vad jag ska lyckas med tänker jag inte säga.

Fan ta dig dumma mens, du förstör mitt humör.

Fuck You.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar