fredag 7 december 2012

Senaste inlägget här var i Tisdags tror jag? Oj, nu är det ju fredag...
Men tiden har flugit iväg, kunde nästan inte sova alls på Tisdag kväll, gick upp vid 4 på morgonen , åkte in till sjukhuset, höll på att dö av nervositet, jag fick blåa mjukis byxor och vitt linne (´kände mig som en smurf)
Fick en massa mediciner, dem ritade på min arm, Jennifer fick komma in på operationen först och sedan jag, när dom gick iväg med min säng så var jag så borta så jag minns inte ens att vi åkte hiss (pappa berättade det efteråt) operationen gick bra. Men upp vaket var ett helvete, när jag vaknade hade jag så ont att jag inte kunde prata, hade massa slangar i ansiktet och på armarna, dem gav mig flera morfin sprutor så värken skulle försvinna, men jag grät för jag hade så ont. Jag hade tydligen bett Jennifer att klia mig på näsan eftersom jag inte kunde röra armarna.. O_O Mitt i allt detta såg jag en ande.. Orkar inte skriva om allt så kopierar det jag skrev på twitter XP

"En tjej med svart långt hår och piercingar, kom och satte sig brevid mig och lade handen på min arm, hon utstrålade trygghet och lugn,som om hon försökte trösta mig.. Men de var bara Jag som såg henne.Jag hade tydligen berättat det för de andra, men idag hade jag glömt bort det tills mamma berättade saker Jag sa när Jag var halvt vaken..Läskigt, Nu när man tänker efter...Men jag låg i min sjukhus-säng och dörren öppnades och en sjuksköterska Kom in och "anden" gick bredvid henne.. Det var som om anden pratade genom sjuksköterskan.. Det låter jätte konstigt Nu.. 0-0"

udda? ...

Men tack vare alla mediciner så spydde jag 4 gånger när jag kom hem, jag kunde inte behålla maten alls, på 2 dagar hade jag inte ätit alls.. Mådde så dåligt, så igår morgon runt 6 tiden (hade inte sovit något vidare under hela natten) gick  jag upp och kokade potatis och gjorde dill sås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar