måndag 7 januari 2013

ops

Allt är ett helvete just nu, allting faller, min värld som brukade vara så stabil faller.
Åkte hem från Linnea och dem andra igår, mådde så dåligt och mådde sedan ännu sämre när jag kom hem, tog mina mediciner och trodde jag skulle dö, kunde knappt stå upp, var så yr och kände mig spyfärdig. Känner mig så misslyckad just nu, jag längtar efter sommarlovet, då har jag gjort klart komfirmationen, antagligen tagit mopedkörkort, och kan koppla av.

Jag ska försöka ta tag i mitt liv, jag förstår inte hur det kunde bli såhär, det är sjukt vad mycket saker som kan hända på ett år.. gick ner till "gymmet" förut men höll på att börja gråta när "gå/spring-bandet" inte funkade, för någon idiot har förstört "magneten" som gör så att den startar. Fuck.
Är så extremt känslig just nu, gråter mer än vanligt. Orkar liksom inte. Bryr mig inte.

Nu ska jag ta en låååååååång varm dusch, måla naglarna och försöka röja upp i mitt rum som förövrigt ser ut som ett bombnedslag.

Imorgon börjar skol-fan. Måste kunna fokusera, därför ska jag sova tidigt idag. Kommer antagligen bli kontaktad av kuratorn (som är dum i huvudet) för jag ska prata med henne igen, och så skulle jag vilja byta plats i klassrummet, hatar att sitta längst fram. Och så ska jag säga till min lärare att jag inte kommer på Torsdag, ska till sjukhuset igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar