fredag 4 januari 2013

4/1-12

Ser drogad ut men adshbdfhödfödf jag har inga bilder, för ingen vill fota med mig!


Eftersom klockan är 00:20 så är det ju faktiskt redan morgon, vilket innebär att det är fredag!
Det känns verkligen inte som det, på Tisdag börjar skolan Fyyy vad tråkigt.

Klockan tre idag  (igår) hade jag fastat i ett dygn, kände mig super duktig. typ.
Har inte gjort så mycket idag, städat, haft världens migrän, tvättat, sett på tv, rakat benen och gjort mig fräsch  lyssnat på musik och läst bloggar. Nu är jag i princip klar, ska bara gå och borsta tänderna, Imorgon ska jag, Emmy & Deland in till stan och bowla, så jag måste sätta alarmet,får gå upp runt 10 så att jag hinner göra mig i ordnig, välja kläder och allt sånt stuff ;)

Men nu så ska jag och Jennifer kolla på någon film, eftersom vi båda verkar ha sömnproblem och verkligen inte är trötta. Bye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar