söndag 13 januari 2013


Vaknade runt 9 idag, hade världens sjukaste dröm om en rånare som hade tagit över vårat hus och ville ha mina pengar så jag förklarade att jag endast hade 7kr på mitt kort.. haha

Vid 12 tiden åkte jag, Jennifer, Oliver och mamma till Åmål, stannade där till ungefär 5, och åkte sedan hem, väl hemma väntade super god mat! :P 


Har pluggat geografi under dagen också, har ju prov på Tisdag. Men jag har en känsla av att det kommer gå bra, hade ju biologi-förhör i fredags och fick 27/27 ! :D

Det känns som att livet håller på att vända om från det dåliga, (förutom att min spraytan blev för mörk och jag ser helt konstig ut ;O o.b.s spraytanen gjordes efter bilden.) 

Har lust att börja om på bloggen, vill göra om, fixa nytt, så om någon har lust att hjälpa mig med design eller något är det bara att kommentera ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar