fredag 26 oktober 2012

The Apple Tree

Eftersom jag var ledig idag så hade jag en sjukt skön sovmorgon, när jag vaknade gick jag upp och tog en varm skön dusch, och sedan följde jag med mamma till affären (så hjälpsam som jag är :P).
Efter det kollade vi på ett hus i närheten som mamma ville hyra, fast när hon såg det i verkligheten verkade hon ganska skeptisk till det..
När vi kom hem från affären  så har jag nördat The Sims 3 SuperNatural < är inte säker på om det heter så  dock.


Imorgon så åker jag till Linnea, eller om hon kommer hit, jag har serriöst ingen aning, men vi ska iallafall ha en PhotoShoot, jag vill ha nya bilder till min header o.s.v och hon ville ha lite nya bilder också tror jag.
Och på kvällen så ska jag packa en stor bag eller någonting, eftersom jag drar till Dalarna på Söndag med min konfa grupp, och alla andra grupper. Ska jag vara ärlig har jag verkligen ingen lust att umgås med dem i min paralell klass. Dem skrämmer mig xP Men jag åker på Söndag och kommer hem på Tisdag kväll, så jag kommer inte kunna blogga om det inte finns WiFi där, för mitt gratis internet för denna månaden är slut. 
(Det är hemskt jag vet :'( Jag typ avlider..) Men nu ska jag sussa, så jag bjuder på en riktigt bra låt som går på min spotify 24/7. The Apple Tree- Nina Nesbitt

XOXO 



2 kommentarer: