tisdag 30 oktober 2012

DNA - Little Mix

En super fin berlock som jag fick av mormor igår! Love it!

Gårdagen: Gick upp vid 05.30 och duscha, mötte upp mormor + resten utav familjen, åkte till Örebro.
Det var ju egentligen Jennifer som hade tid, men eftersom vi har samma "syndrom" och samma kirurg samt läkare så följde jag in, medan dem lade om Jennifers gips så fick jag gå på röntgen, och mina handleder är färdig växta, (skit också.) Vi diskuterade framtida operationer, bokade in två nya operationer, och jag fick berätta om den andra doktorn vi var och pratade med som inte ville ge mig "Hormon tillskott" (för er som inte vet vad det är så är det så att man får tillskott utav hormoner som hjälper till att bland annat hjälpa kroppen att växa, och jag är ju endast 1.47.. Och har varit för liten ändå sen jag föddes, både i vikt och längd, nu är vikten "normal" kan man säga, men längden är fortfarande ett helvete.)
Vi pratade också om att man kan ju göra armförlängning, (det kan man ju med benen också men då kommer jag få sitta i rullstol i flera år antagligen..) Och då använder dem en lite annorlunda metod, dem sågar av armarna eller benen, vilket som.. Så jag har en del alternativ ^_^

Men efter vi var klara i Örebro så åkte vi hem och åt mat, och på kvällen så åkte jag, mamma och Linda på husvisning, mäklaren trodde att jag var 11 O_o. Huset är mitt drömhus, och jag älskar det. Det var stilrent och stort! :3 Men mäklaren ringde imorse o.s.v så vi får se om dem hyr ut det eller hur det blir.

Nu idag, så känner jag mig väldigt kreativ, jag har stekt bacon till frukost,(GUUUD, jag älskar bacon).
Fixat diskmaskinen , och ska nu brygga kaffe så att jag blir pigg, sedan hämta symaskinen och sy upp de senaste jeansen jag köpte, vet inte om jag visa bild på dem men dem är svarta med nitar :3
Allt detta ska jag göra medans jag lyssnar på en super bra låt!


5 kommentarer:

  1. tack :)
    det är sådär, förkyld och så. Annars är det bra :) Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  2. HÄRLIG berlock ! Ha en bra onsdag :)

    SvaraRadera
  3. Åh så fin berlock. & jättesöt header du har! :)
    sv: Aw, så himla glad jag blir, verkligen. Tusen tack finaste du!
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

    SvaraRadera