torsdag 25 oktober 2012

About Me

Detta är mitt första inlägg och om jag ska sitta och skriva om mig själv i löpande text blir det ganska tråkigt, så här är 54 frågor &  svar om mig ! :D

 

LITE OM MIG:
1. hur lång är du? - 146-148, olika varje gång..
2. vad vill du bli när du bli stor? - Stylist, inredare, fotograf eller advokat.
3. vad pluggar du? – går i 8..
4. har du långt hår? - mittemellan :P
5. vilken hårfärg har du? – Är egnetligen svart hårig men är just nu blond.
6. sminkar du dig? - Inte varje dag.
8. vilken deo använder du? – Har flera olika, vet inte vad dem heter. xP
9. vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svart & grön

FAMILJEN:
1. bor dina föräldrar ihop? - Ja
2. vem är bäst, mamma eller pappa? – Pappa
3. hur många syskon har du? – 2
4. vad är det senaste du sa till din mamma? – Hejdå
5. vilken maträtt lagade din pappa senast? – Kött och potatis
6. hur många ställen har du bott på? – 2
7. vem i din familj stör du dig mest på? – mina syskon
8. vilken familjemedlem är snällast? – Pappa
9. när hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? – Igår

KOMPISAR:
1. bästa vän/vänners namn? - Linnea, Emmy, Daniella, Julia &Amanda.
2. när var du senast med nån kompis? – I lördags xP
3. vem sov du hos senast av dina kompisar? - Vet inte, Linnea eller Emmy tror jag
4. har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? – nej
5. vem har du varit kompis med längst? - Linnea
6. vem känner dig bäst? – Antagligen Linnea XD
7. längsta tid du varit osams med en kompis? –  En månad?
8. skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? – Nej, bara på skämt ? va?
9. känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? – nej?

KLÄDER:
1. vad har du på dig idag? - Jeans & långärmad
2. har du bytt om idag? - Yes
3. favorittröja? -  Den jag har just nu!
6. har du ångrat ett klädköp nån gång? – Ja, flera gånger
7. har du handlat kläder genom internet? Yup
8. har du ljugit om bh-storlek nån gång? - Nej?
10. vad använder du för skor? – Senapsgula ;3

VÅGAR DU:
1. vågar du skrika åt dina föräldrar? - Ja.. ?
2. vågar du klä dig annorlunda? – Beror på, i skolan försöker jag ha lite mer diskreta kläder, vill helst inte sticka ut. Men när jag är hemma/är med kompisar är jag mer mig själv..
3. vågar du vara dig själv? – Ja,
4. vågar du visa dig i bikini/badbyxor? - Beror på
5. vågar du pierca dej? - Japp, har 5 hål i öronen varav två har jag gjort själv. Navelpiercing är planerad till vintern.
6. vågar du dig på utmaningar? - ibland
7. vågar du ha sex på offentlig plats? - wut?
8. vågar du vara omogen? - bland mina vänner, ja.
9. vågar du äta småkryp? – NEJ, vem gör sånt!?

RANDOM:
1. vet du vem FATO är? - nej?
2. när tuggade du tuggummi senast? – Igår
3. när var du på semester senast? – Några veckor sedan. :P
4. vilken färg är det på din tandborste? - rosa& svart
5. är ditt hår tråkigt? - Ja, extremt.
6. vad har du för påslakan just nu? - Vet ej xD
8. hur ofta duschar du? - varje dag
9. när ska du gå och lägga dig? –  Ikväll.

1 kommentar: